Le Crâne Sombre Amusement
news | team | projects | download | guestbook | other stuff | links
Projects

Time of Troubles
[Stav: ve vývoji | Download]

  O co jde?
  Time of Troubles je náš první pokus o vytvoření totální konverze Baldur's Gate II. Rozsahově se nejedná o nic megalomanského (i když původně jsme to tak zamýšleli :)), spíše o kratší, atmosférické vyprávění příběhu několika lidí, řekněme hrdinů, zažívajících zdánlivě obyčejném dobrodružství.
  Herní dobu odhadujeme přibližně na 20 hodin. Ke spuštění bude samozřejmě třeba mít nainstalovánu Baldur's Gate II, i s datadiskem Throne of Bhaal a nainstalovaným nejnovějším patchem.

  Příběh
  Když už jsem v předchozích odstavcích nakousl ten příběh, řeknu k němu trochu víc. Základní myšlenka je prostá - navázat na původní příběhovou linii celé ságy, ale z opačného konce, od začátku. Neboli, jak se to vlastně všechno semlelo a jak Gorion přišel k Bhaalovu zplozenci.
  Příběh (který je samozřejmě neoficiální, se vším, co k tomu patří, takže nemůžeme zaručit, že se k němu nevráti někdo z pozůstatků Black Isle nebo někdo jiný; to nám ale nemusí kazit zážitek ze hry :)) prožijete v roli mladíka, dobrého známého jistého Rhyaxe. Rhyax je nižší šlechtic v Athkatle a stejně jako vy touží po nějakém velkém dobrodružství. Příležitost se objeví po příchodu posla s dopisem od Goriona, který naléhavě žádá o pomoc.
  Postupně se jednoduchý úkol mění v něco mnohem hrozivějšího, a protože se příběh odehrává v období Doby Nesnází, atmosféra určitě nebude růžová.
  Oblast, kde se vše odehrává, je podobná "záběru" z Baldur's Gate I, i když se pravděpodobně objeví několik změn. Lokací například nebude tolik jako v BG1, spíše ještě méně než v BG2, a to ze dvou důvodů - jednak se jedná, jak už bylo řečeno, o menší mod, takže se nebudeme příliš zabývat "zbytečnostmi", a navíc postavy nebudou mít příliš času procházet se po krajině. Druhý důvod je o něco praktičtější, snažíme se co nejvíce omezit výslednou velikost modu, a usnadnit tak jeho budoucí šíření.

  Družina a družiníci
  Co se týče družiny, tak se blížíme spíše pojetí jako v Planescape: Torment, spíše ho však ještě vyhrotíme. NPC bude pouze 5, což se někomu může zdát velice málo, ale nám jako autorů to usnadní práci a umožňuje ještě více prokreslit jejich charaktery. I když od dob BG1 družinící "získali" více interakcí, questů, apod. stále jsou docela nevyužití, a to chceme změnit.

  A dál?
  Ke zbylým aspektům modu už jen stručně: subquestů nebude tolik, ale budou delší, provázanější s příběhem a nebo s postavami v družině, s množstvím různých zakončení.
  Samozřejmostí jsou pak nové předměty, zvláštní schopnosti, možná budou i upravena některá kouzla.





Time of Troubles

O co jde?
Novinky

NPC
Features
Screenshoty

Download